Hoe geef ik mijn wensen voor het kaartje door?
Wanneer je een kaartje naar je smaak hebt gevonden op onze site, vul je de nodige gegevens in en besteld het aantal kaarten. Je ontvangt een digitale proef van de kaart met je wensen er op verwerkt per mail. Is de digitale proef naar wens? Dan is het mogelijk om een proefdruk aan te vragen en deze thuis te ontvangen. Heb je nog aanpassingen? Dit kun je doorgeven via de mail.
Zijn er externe beelden, tekeningen die je in de kaart wil laten verwerken?
Dan kan je deze via wetransfer.com naar ons doorsturen in hoge resolutie.
Kan ik mijn eigen kaartje ontwerpen op jullie site?
Nee, dat is niet mogelijk op onze site maar je kan altijd bij ons terecht met jouw wensen voor een geboortekaart te laten ontwerpen door ons.
Of als je zelf een ontwerp in elkaar hebt gestoken en je wenst dit door ons te laten afdrukken is dit ook mogelijk mits een drukklare pdf.
Hiervoor kan je ons via mail of telefoon bereiken.
Wij zullen altijd eerst een offerte bezorgen die moet goedgekeurd zijn voor we aan het ontwerp beginnen.
Hoeveel correctierondes zijn er gratis?
Je mag zoveel corrigeren als dat nodig is, maar voor het kaartje wordt gedrukt moet er een goed voor druk zijn.
Kan ik het kaartje al door jullie laten ontwerpen voordat ik bevallen ben?
Ja, dat kan! Vaak maken wij ongeveer 3 maanden voor de uitgerekende datum een ontwerp van het geboortekaartje. Je kunt de bestelling ook alvast vooraf plaatsen, dat scheelt heel wat stress na de bevalling.
Maar indien de baby onverwachts te vroeg komt en je wenst toch met ons samen te werken, dan heb je 2 keuzes:
1. Je kiest een kaart op onze site en wijzigt niets van kleur en lettertype.
Dan krijg je een digitale proefdruk en na jullie goedkeuring wordt dit gedrukt
en verzonden.
2. Je wenst een ontwerp en stuurt alles via mail door. Dan zullen wij er alles aan
doen om dit zo vlug mogelijk in orde te brengen. Hou wel rekening dat dit
enkele dagen langer zal duren voor het volledig klaar zal zijn.
Ik weet het geslacht nog niet, kan ik 2 ontwerpen laten maken?
Ja, dat kan zeker!
Maken jullie ook andere kaartjes dan op jullie site staan?
Wij kunnen een geboorte, communie, uitnodiging of ander gelegenheids kaartjes naar jouw wensen ontwerpen, maar kunnen geen kaarten namaken van concurrenten. Let wel op want indien de kaart niet volledig digitaal gedrukt word (zoals indien er foliedruk gevraagd word), kan je wel een digitale proefdruk vragen maar dit zal in sommige gevallen verschillen met het eindresultaat!
Kan de kleur op de kaart aangepast worden?
Iedere kaart uit onze collectie kunnen wij aanpassen van kleur.
Kan het lettertype op de kaart aangepast worden?
Ja dat kan! Als je het kaartje besteld, kan je het gewenste lettertype invullen.
Kunnen jullie de illustratie op een kaartje aanpassen naar onze gezinssituatie?
Jazeker! Wij hebben heel veel verschillende illustraties, maar kunnen ook iets op maat maken. Laat het vooral weten als je kindje het leuk vindt om te voetballen of stuur een afbeelding mee van zijn of haar lievelingsknuffel, dan kunnen wij dit in de illustratie verwerken. Ook huisdieren kunnen wij een plekje geven op het geboortekaartje!
Wordt jullie webadres op de kaartjes gedrukt?
Wij plaatsen geen webadres op onze eigen ontworpen kaarten, omdat we dit zelf soms storend vinden afhankelijk van de grootte van het kaartje. Maar we hopen en hebben het vertrouwen dat jullie wel mondeling reclame zullen maken en zo vrienden en familie warm maken om met ons samen te werken.
Kan ik de omslagen voor een geboortekaart op voorhand krijgen?
Ja, dat kan! Mits een opleg van 8,50 verzendingskosten.
Kan ik op voorhand een proefdruk krijgen van mijn kaartje?
Jazeker! Na een volwaardige betaalde bestelling en goedkeuring van het kaartje, krijgen jullie 1 gratis proefdruk.
Wens je eerst een proefdruk zonder volwaardige betaalde bestelling en zonder goedkeuring?
Dan kan je 1 kaartje bestellen en betalen (hiervoor hoef je geen verzendig aan te vinken). Na een 5 tal dagen zal je de proefdruk ontvangen.
Mijn kindje is geboren, de kaartjes zijn gedrukt en ontvangen, maar er staat een fout op. Wat nu?
Dit is natuurlijk een uiterst vervelende situatie! We komen dan ook graag samen tot een oplossing. Wij vragen altijd een 'goed voor druk' na een correctie. Zo geven jullie ons een akkoord om te drukken. Wij controleren de kaart zelf ook nogmaals voordat wij het laatste voorbeeld sturen. Maar mochten wij en jij toch over een fout heen kijken, dan is het uiteindelijke akkoord wat je hebt gegeven bindend voor drukken. De klant is uiteindelijk eindverantwoordelijk voor akkoord.
Wat we je in deze situatie aanbieden is dat wij je tegemoet komen in de kosten voor een herdruk, deze bedraagt 20%. Hierin delen wij met je mee in de kosten zodat je niet zelf volledig voor de kosten opdraait.
TIP: Laat meerdere mensen (je partner/ familie/ ...) het laatste digitale voorbeeld zien, met meer ogen kun je eerder een fout opsporen of zeker zijn van volledig akkoord.
Krijg ik mijn geld terug als er onverhoopt iets mis gaat met de baby en hierdoor geen kaartjes meer nodig heb?
Natuurlijk hopen wij dat je zwangerschap goed verloopt en je kindje gezond ter wereld mag komen.
Mocht er onverwachts toch iets mis gaan waardoor je geen kaartjes meer bij ons af wilt nemen dan krijg je het volledige bedrag terug als er nog geen kosten zijn gemaakt zoals bijvoorbeeld het eerder versturen van de omslagen, accessoires of een tweede proefdruk op papier. Zijn er wel al kosten gemaakt, dan zullen deze worden afgetrokken van het betaalde bedrag.
Wordt mijn bestelling voor doosjes, accessoires, etc... terugbetaald als het misloopt met de zwangerschap?
Natuurlijk hopen wij dat je zwangerschap goed verloopt en je kindje gezond ter wereld mag komen.
Mocht er onverwachts toch iets mis gaan waardoor je geen doopsuikergeschenkjes meer bij ons af wilt nemen dan bekijken we dit volgens bestelling wat er mogelijk is.
Personalisatie of gepersonaliseerde doosjes kunnen wij moeilijk terugnemen omdat dit een persoonlijke keuze is.
Bijvoorbeeld blanco doosjes of accessoires kunnen eventueel teruggenomen worden indien deze in originele staat (zoals ze bij levering zijn toegekomen) teruggezonden worden (de verzendingskost is voor jullie rekening). Het bedrag wordt pas terugbetaald na ons nazicht.
Kleur: belangrijk om weten!
Houd er rekening mee dat een proefdruk en de uiteindelijke oplage niet uit dezelfde batch komen en er dus altijd een licht kleurverschil kan optreden. Dit heeft te maken met temperatuur en tijdverschil van de machine.
Wat is de levertijd?
Wist je dat je altijd na afspraak jouw kaarten kan komen afhalen in de Kerkstraat 9 in Loppem? Zo bespaar je verzendingskosten en moet je minder lang wachten op je kaarten.
Afhankelijk van het type kaartje kan de levertijd iets verschillen.
Bij digitaal gedrukte kaarten enkel of met plooi is na de goedkeuring of na het doorgeven van de gegevens voor een geboortekaartje de levertijd dat het bij jou toekomt 2-3 dagen. De productie en verzending inbegrepen.
Voor een dubbelgekleefd kaartje kan de levertijd 3-4 dagen zijn.
Voor kaarten die niet digitaal gedrukt zijn, zal de levertermijn doorgegeven worden na de goedkeuring.
Is het mogelijk om de kaarten bij jullie op te halen?
Ja dat is mogelijk! Wel na afspraak met ons.
Wat is de prijs voor verzending?
In België bedraagt een verzending 8,50 euro.
Voor Nederland is dit 12,50 euro.
Wens je jou pakket naar een ander land te sturen of buiten de EU dan kan je dit bij ons aanvragen: info@amandinebylrdesign.be